Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanMoberg" data-source="post: 1146125" data-attributes="member: 144989"><p>Kort och gott om första RESAN till Kaukasus / Georgien.</p><p>Det blir LÄTT nästa år igen , men många rekommendera lite senare på säsongen då Vår oväder kommer in och ger fina Snö dump !</p><p>Vaa ju bra kallt vecka 9 om man jämför med Alp resor man gjort runt den tiden på året.</p><p>Om de blir Gudauri el någon av de andra 3 Skidorterna i Georgien återstår att se.</p><p></p><p>Jag och</p><p> [USER=164371]@TopiNieminen[/USER] planerar även att testa " Jugge Alperna " dvs Dinariska alperna säsongen som komma 20/21...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanMoberg, post: 1146125, member: 144989"] Kort och gott om första RESAN till Kaukasus / Georgien. Det blir LÄTT nästa år igen , men många rekommendera lite senare på säsongen då Vår oväder kommer in och ger fina Snö dump ! Vaa ju bra kallt vecka 9 om man jämför med Alp resor man gjort runt den tiden på året. Om de blir Gudauri el någon av de andra 3 Skidorterna i Georgien återstår att se. Jag och [USER=164371]@TopiNieminen[/USER] planerar även att testa " Jugge Alperna " dvs Dinariska alperna säsongen som komma 20/21... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesällskap Georgien Gudauri V9
Tillbaka
Topp