Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ReseSällskap Österrike Stubai V16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanMoberg" data-source="post: 1197465" data-attributes="member: 144989"><p>Tjena.</p><p>Vecka 16 Påskveckan åker jag och min vapendragare Topi Topp tillbaka till Stubai.</p><p>Vi kommer ner Lör 11/4 och Hem igen Lör 18/4.</p><p>För er som inte känner till Stubaital så är de Innsbrucks " Glaciären " .</p><p>Men man bor bäst i orten Neustift im Stubaital.</p><p></p><p>Från Innsbruck city tar de bara 30 min med Lokala bussen upp till Neustift , från Neustift upp till Glaciären ca 20 min</p><p>Skidsystemet STUBAI är Riktigt Riktigt bra , trots det är de ganska lite folk som regel.</p><p>Trevligt folk , bra utbud på käk & dryck och allt till vettiga priser i denna dalgång.</p><p></p><p>Vi har Hyrt bottenplan på ett Hus i Neutsift , här finns de 6 sängplatser , fräscht kök & bad , ute terrass , bastun mm.</p><p></p><p>Hör av er till mig eller Topi.</p><p></p><p>Stefan Moberg = Freeride & FB</p><p>Topi Nieminen = Freeride & FB</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanMoberg, post: 1197465, member: 144989"] Tjena. Vecka 16 Påskveckan åker jag och min vapendragare Topi Topp tillbaka till Stubai. Vi kommer ner Lör 11/4 och Hem igen Lör 18/4. För er som inte känner till Stubaital så är de Innsbrucks " Glaciären " . Men man bor bäst i orten Neustift im Stubaital. Från Innsbruck city tar de bara 30 min med Lokala bussen upp till Neustift , från Neustift upp till Glaciären ca 20 min Skidsystemet STUBAI är Riktigt Riktigt bra , trots det är de ganska lite folk som regel. Trevligt folk , bra utbud på käk & dryck och allt till vettiga priser i denna dalgång. Vi har Hyrt bottenplan på ett Hus i Neutsift , här finns de 6 sängplatser , fräscht kök & bad , ute terrass , bastun mm. Hör av er till mig eller Topi. Stefan Moberg = Freeride & FB Topi Nieminen = Freeride & FB [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
ReseSällskap Österrike Stubai V16
Tillbaka
Topp