Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Resesällskap sökes till Biarritz med omnejd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnikaS" data-source="post: 562582" data-attributes="member: 97045"><p>Hej! Jag är ny här, men tänkte hoppa rätt in och söka efter någon som vill köra med mig ner från Malmö till Hossegor/Biarritz/San Sebastianområdet i mitten av september. Quiksilver Pro är 23/9-3/10. Som det ser ut nu blir jag nog ensam i bilen så det finns gott om plats för passagerare. Bilen är lite trött av sig (folkabuss) så man får packa lätt. Max en surfbräda/pers! Har du körkort är det ett stooort plus. Det är långt att köra själv... </p><p></p><p>Hemresan är lite luddigare, men jag räknar med att stanna en vecka in i oktober beroende på väder och vågor, eller kanske svischa ner om Portugal en sväng. Du kan säkert åka med då också om du vill!</p><p></p><p>Resan en väg kostar totalt 4-5.000kr (broavgift, båt, vägtullar & bensin) som vi delar på.</p><p></p><p>Hör av dig om du är intresserad! </p><p></p><p>Aloha</p><p>Annika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnikaS, post: 562582, member: 97045"] Hej! Jag är ny här, men tänkte hoppa rätt in och söka efter någon som vill köra med mig ner från Malmö till Hossegor/Biarritz/San Sebastianområdet i mitten av september. Quiksilver Pro är 23/9-3/10. Som det ser ut nu blir jag nog ensam i bilen så det finns gott om plats för passagerare. Bilen är lite trött av sig (folkabuss) så man får packa lätt. Max en surfbräda/pers! Har du körkort är det ett stooort plus. Det är långt att köra själv... Hemresan är lite luddigare, men jag räknar med att stanna en vecka in i oktober beroende på väder och vågor, eller kanske svischa ner om Portugal en sväng. Du kan säkert åka med då också om du vill! Resan en väg kostar totalt 4-5.000kr (broavgift, båt, vägtullar & bensin) som vi delar på. Hör av dig om du är intresserad! Aloha Annika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Resesällskap sökes till Biarritz med omnejd!
Tillbaka
Topp