Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Chamonix i en månad, boende på g
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matlea" data-source="post: 371579" data-attributes="member: 76443"><p>Vi är två tjejer som ska åka till Chamonoix en månad i vinter för att åka en massa skidor, ha en massa kul och roa oss en massa. Datumen är inte helt spikade, men förslaget är 16 feb - 15 mars. Vi har just nu ett boende på gång. Det är inte 100 % säkert, men det ser väldigt positivt ut. Men! Innan vi kan boka så måste vi hitta två personer som vill dela lägeheten med oss. Den ligger i Cham Sud, är för fyra personer och priset kommer förmodligen (och förhoppningsvis) hamna på under 5000 per person. Priset har jag förstått inte är det bästa, men å andra sidan så verkar det omöjligt att hitta något annat boende... </p><p></p><p>Är du/ni intresserade så hör av dig/er så fort som möjligt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matlea, post: 371579, member: 76443"] Vi är två tjejer som ska åka till Chamonoix en månad i vinter för att åka en massa skidor, ha en massa kul och roa oss en massa. Datumen är inte helt spikade, men förslaget är 16 feb - 15 mars. Vi har just nu ett boende på gång. Det är inte 100 % säkert, men det ser väldigt positivt ut. Men! Innan vi kan boka så måste vi hitta två personer som vill dela lägeheten med oss. Den ligger i Cham Sud, är för fyra personer och priset kommer förmodligen (och förhoppningsvis) hamna på under 5000 per person. Priset har jag förstått inte är det bästa, men å andra sidan så verkar det omöjligt att hitta något annat boende... Är du/ni intresserade så hör av dig/er så fort som möjligt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Chamonix i en månad, boende på g
Tillbaka
Topp