Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till längre skidresa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindstromtove" data-source="post: 1062330" data-attributes="member: 136505"><p>Jag planerar att åka iväg på en skidresa i januari alternativt februari i 3-5 veckor. Allra roligast skulle vara att åka till flera olika skidorter i alperna, som en tågluff fast med tyngre bagage hehe.. Men att stanna på ett ställe och utforska det skulle också vara i intressant, jag är öppen! </p><p>Jag är 22 år och har tidigare gjort en säsong i österrike vilket var bland det roligaste jag gjort, men jag känner att jag vill hinna med lite olika resor under nästa vinter/vår och vill därför inte göra en hel säsong. Jag gillar självklart att göra annat än att bara åka skidor och tänker att det finns tid för mycket annat roligt under resans gång :D </p><p></p><p>Tveka inte att höra av dig! </p><p></p><p>/ tove</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindstromtove, post: 1062330, member: 136505"] Jag planerar att åka iväg på en skidresa i januari alternativt februari i 3-5 veckor. Allra roligast skulle vara att åka till flera olika skidorter i alperna, som en tågluff fast med tyngre bagage hehe.. Men att stanna på ett ställe och utforska det skulle också vara i intressant, jag är öppen! Jag är 22 år och har tidigare gjort en säsong i österrike vilket var bland det roligaste jag gjort, men jag känner att jag vill hinna med lite olika resor under nästa vinter/vår och vill därför inte göra en hel säsong. Jag gillar självklart att göra annat än att bara åka skidor och tänker att det finns tid för mycket annat roligt under resans gång :D Tveka inte att höra av dig! / tove [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till längre skidresa
Tillbaka
Topp