Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Val-d'Isère eller Cervinia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Larsan" data-source="post: 1029303" data-attributes="member: 145409"><p>E på väg mot Cervinia 25 dec och stannar knappt två veckor. Åker med familjen och därmed har ingen att dra ut offpist med. Dessutom är jag grön i cervinia och Zermatt. jag vill gärna ha lite sällskap, helst offpist. </p><p></p><p>Jag e ju gammal som satan (38) men har oxå blivit en hyfsad åkare med åren. Gjort några säsonger, åkt mest bräda (i tjugo år nu, absurt) men har även på äldre dagar tagit upp skidåkningen. Senaste åren har jag åkt med UCPA (snowboard offpist) å än så länge så tillhör jag de bättre i gruppen (inte för att skryta utan för att du/ni skall veta att jag kan hålla i princip i vilket tempo som helst och kommer inte att sinka dig, kanske tvärtom, kan lära ut lite). Jag har all säkerhetsutrustning m.m., gått någon kurs i lavin/snö/sändare/lavinsökning. </p><p></p><p>Maila eller ring mig, så kör vi. </p><p>+46 707 821402</p><p>larsbernholm@hotmail.com</p><p></p><p>Mvh </p><p>Larsa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Larsan, post: 1029303, member: 145409"] E på väg mot Cervinia 25 dec och stannar knappt två veckor. Åker med familjen och därmed har ingen att dra ut offpist med. Dessutom är jag grön i cervinia och Zermatt. jag vill gärna ha lite sällskap, helst offpist. Jag e ju gammal som satan (38) men har oxå blivit en hyfsad åkare med åren. Gjort några säsonger, åkt mest bräda (i tjugo år nu, absurt) men har även på äldre dagar tagit upp skidåkningen. Senaste åren har jag åkt med UCPA (snowboard offpist) å än så länge så tillhör jag de bättre i gruppen (inte för att skryta utan för att du/ni skall veta att jag kan hålla i princip i vilket tempo som helst och kommer inte att sinka dig, kanske tvärtom, kan lära ut lite). Jag har all säkerhetsutrustning m.m., gått någon kurs i lavin/snö/sändare/lavinsökning. Maila eller ring mig, så kör vi. +46 707 821402 larsbernholm@hotmail.com Mvh Larsa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Val-d'Isère eller Cervinia
Tillbaka
Topp