Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Val-d'Isère eller Cervinia
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianspennare" data-source="post: 1029422" data-attributes="member: 145702"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag är helt öppen för distinationsförslag och skulle vara skitsugen på att hänge med om du hittar något intressent!</p><p></p><p>Jag heter Fabian, 23 år och bor i Stockholm Täby! Är dock helt ny på att åka skidor i alperna men har alltid drömmt om det då jag under hela min uppväxt kontinueligt har åkt skidor i Svenska fjällen. Är väldigt social, öppen och aktiv.</p><p></p><p>Hör gärna av dig om du hittar något och vill ha med skönt sällskap.</p><p></p><p>Fabian Spennare (FB)</p><p>fabian.spennare@hotmail.com</p><p>0701420537</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianspennare, post: 1029422, member: 145702"] Tja! Jag är helt öppen för distinationsförslag och skulle vara skitsugen på att hänge med om du hittar något intressent! Jag heter Fabian, 23 år och bor i Stockholm Täby! Är dock helt ny på att åka skidor i alperna men har alltid drömmt om det då jag under hela min uppväxt kontinueligt har åkt skidor i Svenska fjällen. Är väldigt social, öppen och aktiv. Hör gärna av dig om du hittar något och vill ha med skönt sällskap. Fabian Spennare (FB) fabian.spennare@hotmail.com 0701420537 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap till Val-d'Isère eller Cervinia
Tillbaka
Topp