Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap v 12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finkelfantomen" data-source="post: 151004" data-attributes="member: 60985"><p>Jag tänker försöka åka ner till alperna v 12. Om jag kan. Det är än så länge ett stort om. Tanken är att ta en </p><p>restresa från sthlm ner till vart det är bäst för tillfället. Jag åker bräda och har så gjort dom senaste 15 åren. </p><p>Denna planka aktiverar jag gärna utanför pisten. Jag trivs inte i hopparker och dylikt med andra ord. Om du </p><p>är skidåkare eller brädåkare spelar absolut ingen roll. Har du/ni en bil eller vad som helst, maila mig om du/</p><p>ni är intresserad. finkelfantomen@gmail.com</p><p></p><p>/Kristofer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finkelfantomen, post: 151004, member: 60985"] Jag tänker försöka åka ner till alperna v 12. Om jag kan. Det är än så länge ett stort om. Tanken är att ta en restresa från sthlm ner till vart det är bäst för tillfället. Jag åker bräda och har så gjort dom senaste 15 åren. Denna planka aktiverar jag gärna utanför pisten. Jag trivs inte i hopparker och dylikt med andra ord. Om du är skidåkare eller brädåkare spelar absolut ingen roll. Har du/ni en bil eller vad som helst, maila mig om du/ ni är intresserad. finkelfantomen@gmail.com /Kristofer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Resesällskap v 12
Tillbaka
Topp