Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesätt till Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Signelinho" data-source="post: 129213" data-attributes="member: 28705"><p>God dagens</p><p></p><p>Kommer att befinna mig i Engelberg i tre goda vänners lag från den sjunde januari till den femtonde april. Den stora frågan är dock vilket sätt som är smidigast att ta sig ner. Dom olika alternativen är:</p><p></p><p>KÖP AV CHEVA VAN. </p><p></p><p>Fördelar: En upplevelse att köra genom alperna. Möjlighet att ta sig runt meellan olika orter. Lätt att ta med sig skidorna osv. </p><p></p><p>Nackdelar: Tre liter soppa milen. Stora chanser till breakdown. Stor utgift till en början. </p><p></p><p>FLYG TILL ZURICH SAMT TRANSFER MED TÅG</p><p></p><p>Fördelar: Snabbhet. Pris? Enkelhet.</p><p></p><p>Nackdelar: Möjlighet till skador av utrustning osv. Pris?. Ombokningsbara biljetter osv.</p><p></p><p>Undrar dessutom vad det kostar med frakt av utrustningen med t.ex. DHL el. liknande. Detta vore att föedra vid flyg ifall det inte kostar multum.</p><p></p><p>Jag är mycket intresserad av all info av värde gällande olika priser, för/nackdelar osv!</p><p></p><p>Snöiga hälsningar</p><p></p><p>Johan Signell</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Signelinho, post: 129213, member: 28705"] God dagens Kommer att befinna mig i Engelberg i tre goda vänners lag från den sjunde januari till den femtonde april. Den stora frågan är dock vilket sätt som är smidigast att ta sig ner. Dom olika alternativen är: KÖP AV CHEVA VAN. Fördelar: En upplevelse att köra genom alperna. Möjlighet att ta sig runt meellan olika orter. Lätt att ta med sig skidorna osv. Nackdelar: Tre liter soppa milen. Stora chanser till breakdown. Stor utgift till en början. FLYG TILL ZURICH SAMT TRANSFER MED TÅG Fördelar: Snabbhet. Pris? Enkelhet. Nackdelar: Möjlighet till skador av utrustning osv. Pris?. Ombokningsbara biljetter osv. Undrar dessutom vad det kostar med frakt av utrustningen med t.ex. DHL el. liknande. Detta vore att föedra vid flyg ifall det inte kostar multum. Jag är mycket intresserad av all info av värde gällande olika priser, för/nackdelar osv! Snöiga hälsningar Johan Signell [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Resesätt till Engelberg
Tillbaka
Topp