Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompis (1v)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koste" data-source="post: 94768" data-attributes="member: 15312"><p>Ucpa är jävligt bra! Jag har samma problem, langley har en plats kvar på bussen som jag tänkte ta 3:e december, om du tar flyg så skulle det kosta 3700, då ingår frukost + 6 middagar samt liftkort i 7 dagar då slipper vi tillägget på 1400 för att man bokar dubbelrum själv. Det är billigare än med UCpa, och jag hittar bra i Val.. Sen är det taskigt med snö. </p><p></p><p>Det kommer lite i veckan såg jag.. jag åker skidor. Maila om du är intresserad petteri@koste.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koste, post: 94768, member: 15312"] Ucpa är jävligt bra! Jag har samma problem, langley har en plats kvar på bussen som jag tänkte ta 3:e december, om du tar flyg så skulle det kosta 3700, då ingår frukost + 6 middagar samt liftkort i 7 dagar då slipper vi tillägget på 1400 för att man bokar dubbelrum själv. Det är billigare än med UCpa, och jag hittar bra i Val.. Sen är det taskigt med snö. Det kommer lite i veckan såg jag.. jag åker skidor. Maila om du är intresserad petteri@koste.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompis (1v)
Tillbaka
Topp