Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompis (1v)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koste" data-source="post: 94770" data-attributes="member: 15312"><p>Synd, ähh det är ändå för lite snö, det går fler tåg.. Jag tror det får bli Hemavan under nyår istället ..</p><p></p><p></p><p>Fult av Langley att ha annons ute på bussresa för 2700 och sen kostar det 4200:- de har ju inte ens 2 platser på bussen... Swein som man gade sagt i westfalen.</p><p></p><p>Men det hade varit billigt! Kul med ett svar på svaret iaf.</p><p></p><p>Jag har åkt med langley, och det var pinsamt. Deras tjänstebil i Val thorens, skulle behöva skrotas. Läckte in avgasar så att jag höll på att spy, samt hade knappt fungerande vindrutetorkare.. Och guiderna är så jävla glada att de har jobbet så de vågar inte klaga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koste, post: 94770, member: 15312"] Synd, ähh det är ändå för lite snö, det går fler tåg.. Jag tror det får bli Hemavan under nyår istället .. Fult av Langley att ha annons ute på bussresa för 2700 och sen kostar det 4200:- de har ju inte ens 2 platser på bussen... Swein som man gade sagt i westfalen. Men det hade varit billigt! Kul med ett svar på svaret iaf. Jag har åkt med langley, och det var pinsamt. Deras tjänstebil i Val thorens, skulle behöva skrotas. Läckte in avgasar så att jag höll på att spy, samt hade knappt fungerande vindrutetorkare.. Och guiderna är så jävla glada att de har jobbet så de vågar inte klaga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompis (1v)
Tillbaka
Topp