Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är en skidgalen tjej som inte får med mig någon hemifrån till de fantastiska alperna o söker någon att hänga med, i en säsong! Är social o trevlig =) Åker helst med tjejjer, annars blir killen orolig =)
Hör av dig!
hej hej.
samma problem här, är skidgalen men fick inte med mig några tjejkompisar hemifrån. jag tänkte åka till val d isere. du kanske vill hänga med?
//cattis
Tjejer! Åk med UCPA så kommer ni bli en i gänget på 20 minuter om ni har normal social kompetens! Det finns inget bättre företag för ensamresenärer då nästan alla deras gäster är supersociala och glada typer!
HEJ!!!! jag e oxå väääldigt sugen på de franska alperna en säsong...Vore så himla bra att ha ngn att känna sig lite vilsen tillsammans med i början... Alltså, det skulle vara så grymt roligt! var vill du helst åka? jag har funderat på Avoriaz... men jag börjar tro att det kanske är för litet. Har du hört ngt om det?
Ciao