Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis, två månader alperna eller usa/canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Javisst08-09" data-source="post: 463004" data-attributes="member: 86407"><p>Hej</p><p></p><p>Hur har det gått för dig?</p><p></p><p>Jag är 39 år och funderar på att tillbringa vintern i Canada (Whistler) från 1/12 - 30/4. </p><p>Letar boende men det är ju klart enklare om man är fler.</p><p>Du tillhör inte heller "ungdomarna" och det är kul se att fler än jag vill göra nåt sånt trots man inte är 20 längre!</p><p></p><p>Hör av dig om intresse finns</p><p></p><p>gian101@hotmail.com</p><p></p><p>//Gisela</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Javisst08-09, post: 463004, member: 86407"] Hej Hur har det gått för dig? Jag är 39 år och funderar på att tillbringa vintern i Canada (Whistler) från 1/12 - 30/4. Letar boende men det är ju klart enklare om man är fler. Du tillhör inte heller "ungdomarna" och det är kul se att fler än jag vill göra nåt sånt trots man inte är 20 längre! Hör av dig om intresse finns gian101@hotmail.com //Gisela [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis, två månader alperna eller usa/canada
Tillbaka
Topp