Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lambretta" data-source="post: 71445" data-attributes="member: 40347"><p>Jag och en kompis (än så länge, vi blir kanske fler) tänkte åka till Riksgränsen/Abisko den 12 mars med nattåget och åker hem på onsdagkvällen den 17:e. Ev. om det skulle toksnöa så stannar vi kanske en dag till. Vi tänker gå på toppturer för att få härligt orörda lössnö-åk. David och i princip alla andra jag känner som kan tänkas följa med åker telisar med hudar så jag är alltid ensam brädåkare med snöskor. Det är bara att haka på!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lambretta, post: 71445, member: 40347"] Jag och en kompis (än så länge, vi blir kanske fler) tänkte åka till Riksgränsen/Abisko den 12 mars med nattåget och åker hem på onsdagkvällen den 17:e. Ev. om det skulle toksnöa så stannar vi kanske en dag till. Vi tänker gå på toppturer för att få härligt orörda lössnö-åk. David och i princip alla andra jag känner som kan tänkas följa med åker telisar med hudar så jag är alltid ensam brädåkare med snöskor. Det är bara att haka på! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Tillbaka
Topp