Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Insomnia" data-source="post: 71446" data-attributes="member: 13871"><p>Tjabba!</p><p>Är i samma sits. Har bara varit en långhelg till Hemsedal v2 så jag har fortfarande ett stort behov av brädåkning! Jag o en polare har snackat om att åka till Val d´lsère v 13 men han får ju aldrig tummen ur och bestämmer sig så jag vågar snart inte vänta längre. Så är du sugen på en vecka i frankrike är jag på. Kan i och för sig tänka mig vart som helst snart så länge det är neråt i Europa. Intresserad?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Insomnia, post: 71446, member: 13871"] Tjabba! Är i samma sits. Har bara varit en långhelg till Hemsedal v2 så jag har fortfarande ett stort behov av brädåkning! Jag o en polare har snackat om att åka till Val d´lsère v 13 men han får ju aldrig tummen ur och bestämmer sig så jag vågar snart inte vänta längre. Så är du sugen på en vecka i frankrike är jag på. Kan i och för sig tänka mig vart som helst snart så länge det är neråt i Europa. Intresserad? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Tillbaka
Topp