Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tow" data-source="post: 71449" data-attributes="member: 40810"><p>Mycket skidintresserad kille på 31 år. Åker nerför alla pister och utanför pister. Kör både skidor och snowboard.</p><p>Även några öl åker ner <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Söker ressällskap så fort som möjligt, gärna redan nu till vecka 13. Billiga restresor finns</p><p>Maila mig på dragkamp@hotmail.com</p><p></p><p>Hälsningar</p><p>Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tow, post: 71449, member: 40810"] Mycket skidintresserad kille på 31 år. Åker nerför alla pister och utanför pister. Kör både skidor och snowboard. Även några öl åker ner :) Söker ressällskap så fort som möjligt, gärna redan nu till vecka 13. Billiga restresor finns Maila mig på dragkamp@hotmail.com Hälsningar Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Tillbaka
Topp