Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CuteBonita" data-source="post: 127760"><p>Ja gör det. Du kan fråga om det bara går att få bussresa ner. sen letar du typ lägenhet där nere eller börjar redan här. du har inte tänkt att jobba då? Jag känner så, att om jag inte hade haft mitt jobb här så hade jag lätt jobbat där nere. Men det är inte alls det lättaste att få jobb i sverige så jag försöker hålla mig kvar.</p><p></p><p>ja dem har resor till val thorens så tidigt då det ligger på toppen, där det kommer snö vid den tiden.</p><p>det hade varit kul om du hade åkt ner då, så hade vi kunnat åka skidor o skitsnacka=) haha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CuteBonita, post: 127760"] Ja gör det. Du kan fråga om det bara går att få bussresa ner. sen letar du typ lägenhet där nere eller börjar redan här. du har inte tänkt att jobba då? Jag känner så, att om jag inte hade haft mitt jobb här så hade jag lätt jobbat där nere. Men det är inte alls det lättaste att få jobb i sverige så jag försöker hålla mig kvar. ja dem har resor till val thorens så tidigt då det ligger på toppen, där det kommer snö vid den tiden. det hade varit kul om du hade åkt ner då, så hade vi kunnat åka skidor o skitsnacka=) haha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?!
Tillbaka
Topp