Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ibell" data-source="post: 127761" data-attributes="member: 49259"><p>Hej!!! du...har snackat me Langely nu, och dom har bara trippelrum kvar på tango, vilket betyder att jag måste vara minst en till för att få boka, vet du om ni har trippel eller dubbelrum?? hade det vart okej för er om jag fick bo med er?? det skulle underlätta så mycket för mig!!! men ni måste vara ärliga, vill ni inte så säg till!! Om ni har bokat ett dubbelrum, så ska det tydligen var lätt att boka om till en trippelrum, ni får fortfarande samma resa, fast nu i ett trippelrum och med en extra person i den tredje sängen!!! Snacka igenom det me din kompis, och gör av dig snarast!!! Kramar Hanna!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ibell, post: 127761, member: 49259"] Hej!!! du...har snackat me Langely nu, och dom har bara trippelrum kvar på tango, vilket betyder att jag måste vara minst en till för att få boka, vet du om ni har trippel eller dubbelrum?? hade det vart okej för er om jag fick bo med er?? det skulle underlätta så mycket för mig!!! men ni måste vara ärliga, vill ni inte så säg till!! Om ni har bokat ett dubbelrum, så ska det tydligen var lätt att boka om till en trippelrum, ni får fortfarande samma resa, fast nu i ett trippelrum och med en extra person i den tredje sängen!!! Snacka igenom det me din kompis, och gör av dig snarast!!! Kramar Hanna!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?!
Tillbaka
Topp