Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miinsten" data-source="post: 147635" data-attributes="member: 34179"><p>Hej!</p><p></p><p>Är väldigt sugen på att komma till alperna även i år men saknar en reskompis. Själv älskar jag att åka skidor och gör det ca 40 dagar om året, mest i de svenska fjällen. Skulle vilja komma iväg en vecka (v 8, 9, 10 eller 11) till någon ort. Är du också ensam eller är ni ett gäng med udda antal som vill bli jämnt så hör av er. Är intresserade av alla förslag och till alla orter! Likadant om Du har en plats ledig och redan befinner dig i Alperna. Kan ta restresor med kort betänketid. Åker till alperna för skidåkningen men givetvis är det alltid roligast med lite party också, omväxling förnöjer!</p><p></p><p>Har du ett förslag som du tror passar in, hör av dig!</p><p></p><p>/Jonas</p><p>mail och MSN: miinsten@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miinsten, post: 147635, member: 34179"] Hej! Är väldigt sugen på att komma till alperna även i år men saknar en reskompis. Själv älskar jag att åka skidor och gör det ca 40 dagar om året, mest i de svenska fjällen. Skulle vilja komma iväg en vecka (v 8, 9, 10 eller 11) till någon ort. Är du också ensam eller är ni ett gäng med udda antal som vill bli jämnt så hör av er. Är intresserade av alla förslag och till alla orter! Likadant om Du har en plats ledig och redan befinner dig i Alperna. Kan ta restresor med kort betänketid. Åker till alperna för skidåkningen men givetvis är det alltid roligast med lite party också, omväxling förnöjer! Har du ett förslag som du tror passar in, hör av dig! /Jonas mail och MSN: miinsten@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis
Tillbaka
Topp