Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IIdaaa" data-source="post: 291606" data-attributes="member: 73594"><p>Hej,</p><p>Jag är en utåtriktad tjej som har fått tag i ett arbetsvisum till Kanada... Ett land som jag velat åka till länge!</p><p></p><p>Jag är just nu i Barcelona, Spanien. Men tänkte snart runda av här och det skulle vara grymmt kul å dra över till Kanada å jobba till sommaren. Skulle ju ävenva skoj å jobba vintersäsongen någonstans på västsidan, men jag vill som sagt gärna dra till sommaren- Man hinner kanske med båda.</p><p></p><p>Har du lust å hänga med? </p><p></p><p>/Ida</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IIdaaa, post: 291606, member: 73594"] Hej, Jag är en utåtriktad tjej som har fått tag i ett arbetsvisum till Kanada... Ett land som jag velat åka till länge! Jag är just nu i Barcelona, Spanien. Men tänkte snart runda av här och det skulle vara grymmt kul å dra över till Kanada å jobba till sommaren. Skulle ju ävenva skoj å jobba vintersäsongen någonstans på västsidan, men jag vill som sagt gärna dra till sommaren- Man hinner kanske med båda. Har du lust å hänga med? /Ida [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Reskompis?
Tillbaka
Topp