Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompisar sökes för Japan 3-4 veckor januari/februari 2016 (35 plussare)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowjunkie" data-source="post: 1061621" data-attributes="member: 38201"><p>Update: Har fixat en resa så denna tråd är stängd nu.</p><p></p><p>Hallå! </p><p>Funderar på att bryta livet i ekorrhjulet och dra iväg till Japan en månad och leva ut de djupa puderdrömmarna. Verkar dock som de flesta här som söker resesällskap är under 30, men kanske finns det en och annan "senior" som funderar i samma banor. </p><p></p><p>Är själv en 45-årig man (som lever livet som en 30-åring), så är du någonstans mellan 35-50 så ska nog inte "generationsklyftan" vara allt för avgrundsdjup <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p></p><p>Har varit i Hakuba Cortina tidigare och skulle gärna återvända, men andra destinationer kan absolut vara intressant. Kör mest skidor, har hudar.</p><p></p><p>Hör av dig, så fortsätter vi att diskutera och ser om det kan bli av. Vore kul om vi kunde bli några stycken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowjunkie, post: 1061621, member: 38201"] Update: Har fixat en resa så denna tråd är stängd nu. Hallå! Funderar på att bryta livet i ekorrhjulet och dra iväg till Japan en månad och leva ut de djupa puderdrömmarna. Verkar dock som de flesta här som söker resesällskap är under 30, men kanske finns det en och annan "senior" som funderar i samma banor. Är själv en 45-årig man (som lever livet som en 30-åring), så är du någonstans mellan 35-50 så ska nog inte "generationsklyftan" vara allt för avgrundsdjup ;) Har varit i Hakuba Cortina tidigare och skulle gärna återvända, men andra destinationer kan absolut vara intressant. Kör mest skidor, har hudar. Hör av dig, så fortsätter vi att diskutera och ser om det kan bli av. Vore kul om vi kunde bli några stycken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Reskompisar sökes för Japan 3-4 veckor januari/februari 2016 (35 plussare)
Tillbaka
Topp