Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Respartner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hannastovring" data-source="post: 129158" data-attributes="member: 53430"><p>Hej!</p><p>Jag är fruktansvärt sugen på att dra till alperna och göra en säsong! Nu vill jag veta om det är någon mer som har samma tankar. Skulle vara trevligt med en respartner!</p><p>Någon som vet om det är en smart ide att bara dra ner till t.e.x. charmonix och söka jobb, eller borde man ha fixat jobb innan man drar? Lätt att få jobb???</p><p>Super glad för alla svar! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hannastovring, post: 129158, member: 53430"] Hej! Jag är fruktansvärt sugen på att dra till alperna och göra en säsong! Nu vill jag veta om det är någon mer som har samma tankar. Skulle vara trevligt med en respartner! Någon som vet om det är en smart ide att bara dra ner till t.e.x. charmonix och söka jobb, eller borde man ha fixat jobb innan man drar? Lätt att få jobb??? Super glad för alla svar! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Respartner
Tillbaka
Topp