Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Restaurang Toppen i Vemdalen - Vilka hjältar!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1217896" data-attributes="member: 161446"><p>Hej alla</p><p>Vill bara slå ett slag för Restaurang Toppen i Vemdalsskalet, som nyligen brann ner precis när säsongen börjat ta fart.</p><p>Hur lätt hade det inte varit att helt tappa sugen och ge upp? Men inte detta gäng!</p><p>Istället agerade dom blixtsnabbt och byggde upp en provisorisk lokal, och jobbar under tämligen spartanska förhållanden för att fortsätta servera frusna skidåkare fjällens bästa käk.</p><p></p><p>Vi var där idag, och blev bara SÅ glada och imponerade över deras överlevnadsvilja och förmåga att hålla samma höga kvalitet på maten.</p><p></p><p><strong>Så vi hoppas att ni som ska till Vemdalen passar på och beger er dit och stoppar i er förstklassigt käk, och samtidigt hjälper dom att klara säsongen.</strong> Ny stuga planeras under lågsäsong, så se till att besöka dom nu under dessa unika förhållanden. Bli inte bortskrämda av den spartanska yttre fasaden, inuti finns samma fina järngäng och fjällens bästa krubb.</p><p></p><p>Heja Toppenrestaurangen i Vemdalen! Tack för att ni finns, och tack för goa maten.</p><p><strong>Stå på er, ni hjältar i vinterlandskapet !</strong></p><p></p><p>[ATTACH=full]7428[/ATTACH][ATTACH=full]7429[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1217896, member: 161446"] Hej alla Vill bara slå ett slag för Restaurang Toppen i Vemdalsskalet, som nyligen brann ner precis när säsongen börjat ta fart. Hur lätt hade det inte varit att helt tappa sugen och ge upp? Men inte detta gäng! Istället agerade dom blixtsnabbt och byggde upp en provisorisk lokal, och jobbar under tämligen spartanska förhållanden för att fortsätta servera frusna skidåkare fjällens bästa käk. Vi var där idag, och blev bara SÅ glada och imponerade över deras överlevnadsvilja och förmåga att hålla samma höga kvalitet på maten. [B]Så vi hoppas att ni som ska till Vemdalen passar på och beger er dit och stoppar i er förstklassigt käk, och samtidigt hjälper dom att klara säsongen.[/B] Ny stuga planeras under lågsäsong, så se till att besöka dom nu under dessa unika förhållanden. Bli inte bortskrämda av den spartanska yttre fasaden, inuti finns samma fina järngäng och fjällens bästa krubb. Heja Toppenrestaurangen i Vemdalen! Tack för att ni finns, och tack för goa maten. [B]Stå på er, ni hjältar i vinterlandskapet ![/B] [ATTACH type="full" alt="20210210_125547.jpg"]7428[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="20210210_123342.jpg"]7429[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Restaurang Toppen i Vemdalen - Vilka hjältar!!
Tillbaka
Topp