Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restauranger i Davos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Amiraya" data-source="post: 417169" data-attributes="member: 63559"><p>tjenix,</p><p></p><p>För att få lite omväxling till den usla lunchmaten i backen (oftast bara dyrt och oinspererat ) tycker jag att ni skall pröva hotel Alpina i Klosters (mitt emot järnvägsstationen). Men är ni fler än två bör ni boka bord då haket är proppfullt med en skön mix av skidskolor och damer i päls. Rekommenderas !</p><p></p><p>Backen ner är till Klosters är väl inte så kul om ni inte kör raka vägen ner i skogen, kolla in liftkartan vid toppen på Gotschna på vad som ansågs vara backe på 70-talet.</p><p></p><p>Annars har jag mest ätit på hotel Parsenn (mitt emot Parsennbahn) som jag tycker är helt OK mitt på dagen.</p><p></p><p>/Lars</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amiraya, post: 417169, member: 63559"] tjenix, För att få lite omväxling till den usla lunchmaten i backen (oftast bara dyrt och oinspererat ) tycker jag att ni skall pröva hotel Alpina i Klosters (mitt emot järnvägsstationen). Men är ni fler än två bör ni boka bord då haket är proppfullt med en skön mix av skidskolor och damer i päls. Rekommenderas ! Backen ner är till Klosters är väl inte så kul om ni inte kör raka vägen ner i skogen, kolla in liftkartan vid toppen på Gotschna på vad som ansågs vara backe på 70-talet. Annars har jag mest ätit på hotel Parsenn (mitt emot Parsennbahn) som jag tycker är helt OK mitt på dagen. /Lars [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restauranger i Davos
Tillbaka
Topp