Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restauranger och barer i Val d'isere!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isberget" data-source="post: 598660" data-attributes="member: 63273"><p>Tja. Va i Valdi förra säsongen och jag kan säga att svenskar träffar man alltid på där nere. Väldigt tätt med Svennar och framförallt tepåsar(engelsmän). Är allmänt en grymt trevlig by med nära till allt och hög standard på flesta ställen. Uteställen kan jag rekomendera Saloon, klassisk engelsk pub med biljardbord o skönt folk. För ultimata disconätter till 5-6 på morgonen så är det La Graal som gäller. </p><p> Billigt är det dock inte, en lunch understiger oftast inte 10 euro. Vi snittade väl 12 euro när vi va där, o då är det ingen super gourmet mat som i Italien. Annars kan jag även rekomendera Quicksilvers butik som det även finns ett café/matställe i. </p><p></p><p>PS. Grym ställe med åkning i världsklass. DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isberget, post: 598660, member: 63273"] Tja. Va i Valdi förra säsongen och jag kan säga att svenskar träffar man alltid på där nere. Väldigt tätt med Svennar och framförallt tepåsar(engelsmän). Är allmänt en grymt trevlig by med nära till allt och hög standard på flesta ställen. Uteställen kan jag rekomendera Saloon, klassisk engelsk pub med biljardbord o skönt folk. För ultimata disconätter till 5-6 på morgonen så är det La Graal som gäller. Billigt är det dock inte, en lunch understiger oftast inte 10 euro. Vi snittade väl 12 euro när vi va där, o då är det ingen super gourmet mat som i Italien. Annars kan jag även rekomendera Quicksilvers butik som det även finns ett café/matställe i. PS. Grym ställe med åkning i världsklass. DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restauranger och barer i Val d'isere!
Tillbaka
Topp