Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restips Alperna, sen april 2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 852067" data-attributes="member: 80557"><p>Har ingen större aning om afterski men jag gissar att den sena paskveckan i ar kommer att vara rätt lugn överallt och snarare rätt sömning sa nagon superfest blir kanske svart.</p><p></p><p>Sölden har jag inte varit pa flera ar - men normalt sett är det mkt holländare och helt ok akning vad jag minns.</p><p>Obergurgl, bredvid sölden, är bra ski men nagot drag skulle jag inte förvänta mig.</p><p>Flims/Laax är antagligen inte speciellt crowded pga tidpunkten, men är extremt slushy da, "glaciären-rundan" via rotunda är omständig, flack, och inte sa stekig.</p><p></p><p>Andra uppenbara platser för bra pistakning i april med/pa glaciär: saas-fee, (säger avsiktligen inte zermatt pga pris och omständlig logistik), hintertux, stubai, (kaunertal för flackt för stekig pistakning), (pitztal ok men men), kitzsteinhorn (osäker pa pistakningens stekighet där men kanske ok).</p><p></p><p>Du har nämnt pris - alltsa gör rundan runt schweiz och hall er i Euro-land. växelkursen gör cashflowet sa trött och lesset just nu... iaf mellan EUR/CHF... kanske är annat fall SEK/CHF... dunno</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 852067, member: 80557"] Har ingen större aning om afterski men jag gissar att den sena paskveckan i ar kommer att vara rätt lugn överallt och snarare rätt sömning sa nagon superfest blir kanske svart. Sölden har jag inte varit pa flera ar - men normalt sett är det mkt holländare och helt ok akning vad jag minns. Obergurgl, bredvid sölden, är bra ski men nagot drag skulle jag inte förvänta mig. Flims/Laax är antagligen inte speciellt crowded pga tidpunkten, men är extremt slushy da, "glaciären-rundan" via rotunda är omständig, flack, och inte sa stekig. Andra uppenbara platser för bra pistakning i april med/pa glaciär: saas-fee, (säger avsiktligen inte zermatt pga pris och omständlig logistik), hintertux, stubai, (kaunertal för flackt för stekig pistakning), (pitztal ok men men), kitzsteinhorn (osäker pa pistakningens stekighet där men kanske ok). Du har nämnt pris - alltsa gör rundan runt schweiz och hall er i Euro-land. växelkursen gör cashflowet sa trött och lesset just nu... iaf mellan EUR/CHF... kanske är annat fall SEK/CHF... dunno [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Restips Alperna, sen april 2011
Tillbaka
Topp