Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Resväska till Alperna - HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jb007" data-source="post: 977463" data-attributes="member: 136250"><p>Jag åker till Alperna 2012/13 nu för att säsonga. Tänkte ha med mig rätt mycket grejer då det blir en lång säsong för mig. Vilken sorts väska ska jag ha med mig? Tänkte mig en väska med 150 liter (minst). Några tips? Behöver jag mindre/större väska?</p><p></p><p>Vi ska bo i lägenhet, inte allt för stort. Tänkte ta med mig det vanliga: ett par underställ, skidjacka/byxor, mössa, vantar hjälp, goggles samt några vardagskläder och skor.</p><p>Jag stannar från dec-april så ett bra tag! Tar gärna med mig för mycket än för lite om man säger så! </p><p>Tack för hjälpen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jb007, post: 977463, member: 136250"] Jag åker till Alperna 2012/13 nu för att säsonga. Tänkte ha med mig rätt mycket grejer då det blir en lång säsong för mig. Vilken sorts väska ska jag ha med mig? Tänkte mig en väska med 150 liter (minst). Några tips? Behöver jag mindre/större väska? Vi ska bo i lägenhet, inte allt för stort. Tänkte ta med mig det vanliga: ett par underställ, skidjacka/byxor, mössa, vantar hjälp, goggles samt några vardagskläder och skor. Jag stannar från dec-april så ett bra tag! Tar gärna med mig för mycket än för lite om man säger så! Tack för hjälpen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Resväska till Alperna - HJÄLP!
Tillbaka
Topp