Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Resväska till Alperna - HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaMIsaksson" data-source="post: 979383" data-attributes="member: 87740"><p>På mina säsonger har jag haft en 90 liter split roler från dakine och skidbagage väska för två par skidor från dakine och klarat mig. Jag är ju tjej så packar ju ganska mycket mer är killar. </p><p>Ett tips är att packa ner typ ryggskydd och smågrejer i skidbagaget så får du mer plats i resväskan.</p><p>Sen har jag även packat ner pjäxorna i skidbagaget men de har ju ändrat reglerna på vissa flygbolag så kolla om det går, annars slänger du pjäxorna i en pjäxbag så slipper du ha dom i resväskan.</p><p></p><p>Ha så kul på säsongen och vad avis jag blir på dig, hoppas säsongen blir lika bra som förra i alperna!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaMIsaksson, post: 979383, member: 87740"] På mina säsonger har jag haft en 90 liter split roler från dakine och skidbagage väska för två par skidor från dakine och klarat mig. Jag är ju tjej så packar ju ganska mycket mer är killar. Ett tips är att packa ner typ ryggskydd och smågrejer i skidbagaget så får du mer plats i resväskan. Sen har jag även packat ner pjäxorna i skidbagaget men de har ju ändrat reglerna på vissa flygbolag så kolla om det går, annars slänger du pjäxorna i en pjäxbag så slipper du ha dom i resväskan. Ha så kul på säsongen och vad avis jag blir på dig, hoppas säsongen blir lika bra som förra i alperna!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Resväska till Alperna - HJÄLP!
Tillbaka
Topp