Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flipside" data-source="post: 873724" data-attributes="member: 100445"><p>Aloha!</p><p></p><p>Skönt att hör att flera är intresserade att dra till Revelstoke! Jag är själv 19 år och gör nu min första säsong nere i Tignes, France. Ett fint ställe för att göra sin först säsong på men skulle gärna röra mig över Atlanten för att testa lite nya utmaningar. Det är jag och en annan här nere som är sugna på att dra över så vi är också två personer. Jag är från Stenungsund och min polare är 20 från Göteborg.</p><p></p><p>Dock vet vi inte speciellt mycket om hur man kan få tag på boende m.m. men vi ska förska börja leta så fort vi kommer hem från alperna om ca 3 veckor. Har ni fått reda på något mer angående boende? Vi har räknat lite på vad det skulle kosta att bumma en säsong i Canada och vi fick ut runt 80 000, har ni gjort någon budget vad det skulle kosta? </p><p></p><p>Keep us updated...</p><p>// Hälsningar från France</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flipside, post: 873724, member: 100445"] Aloha! Skönt att hör att flera är intresserade att dra till Revelstoke! Jag är själv 19 år och gör nu min första säsong nere i Tignes, France. Ett fint ställe för att göra sin först säsong på men skulle gärna röra mig över Atlanten för att testa lite nya utmaningar. Det är jag och en annan här nere som är sugna på att dra över så vi är också två personer. Jag är från Stenungsund och min polare är 20 från Göteborg. Dock vet vi inte speciellt mycket om hur man kan få tag på boende m.m. men vi ska förska börja leta så fort vi kommer hem från alperna om ca 3 veckor. Har ni fått reda på något mer angående boende? Vi har räknat lite på vad det skulle kosta att bumma en säsong i Canada och vi fick ut runt 80 000, har ni gjort någon budget vad det skulle kosta? Keep us updated... // Hälsningar från France [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Tillbaka
Topp