Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loevstrand" data-source="post: 886426" data-attributes="member: 93568"><p>Revelstoke ligger långt upp på min önskelista för nästa säsong! Har inte kommit så långt i sökandet av boende, vill ju självklart inte bo ensam så att hitta en eller flera att bo med vore ju guld! Ska ta ta i boendesökningen snarast! </p><p>Är 21 år, från en liten håla norr om stockholm, har åkt skidor nästan så länge jag kan minnas, är förhållandevis renlig och ordningssam och brukar inte pekas ut som någon som är svår att umgås med! Om det finns plats över någonstans så vore det ju allt utom smart att inte ta reda på vad det är för typ av plats, jag är inte så kräsen, (en ståplats brevid handfatet) om inte annat vore det ju trevligt att ha lite kontakt med andra säsongare innan man kommer ner! Hoppas vi hörs snart!:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loevstrand, post: 886426, member: 93568"] Revelstoke ligger långt upp på min önskelista för nästa säsong! Har inte kommit så långt i sökandet av boende, vill ju självklart inte bo ensam så att hitta en eller flera att bo med vore ju guld! Ska ta ta i boendesökningen snarast! Är 21 år, från en liten håla norr om stockholm, har åkt skidor nästan så länge jag kan minnas, är förhållandevis renlig och ordningssam och brukar inte pekas ut som någon som är svår att umgås med! Om det finns plats över någonstans så vore det ju allt utom smart att inte ta reda på vad det är för typ av plats, jag är inte så kräsen, (en ståplats brevid handfatet) om inte annat vore det ju trevligt att ha lite kontakt med andra säsongare innan man kommer ner! Hoppas vi hörs snart!:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Tillbaka
Topp