Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JRoo" data-source="post: 889080" data-attributes="member: 97483"><p>Hej alla.</p><p></p><p>Efter många års drömande verkar det som att det äntligen blir verklighet. </p><p>Min första, om än korta, skidsäsong.. </p><p></p><p>Har precis pratat med chefen och det ser ut som man allafall kan få 2 månaders tjänseledigt för lite skidåkning.</p><p>Kommer med största sannolikhet inte söka jobb på plats i Kanada.</p><p>Jag vill spendera så mycket tid som möjligt uppe på berget åkandes offpist och gärna gå på dagsturer. </p><p></p><p>Så mina ögon har fastnat för orterna Revelstoke, Kicking och Fernie. </p><p>Och det ser ut som att de flesta här på Freeride ska åka till Revelstoke.</p><p>När skulle ni som är lite mer kunniga på åkning i Kanada säga att den bästa perioden är att lägga mina 2 månader? Februari/mars eller liknande?</p><p></p><p>Då jag, som det ser ut nu, kommer åka iväg själv skulle det bara trevligt att få lite sällskap väl på plats. Både under och utanför åkningen</p><p>Så tänkte visa mitt intresse för Revelstoke här :]</p><p></p><p>Har efter 12års uppehåll från skidorna, då jag åkt bräda, börjar åka skidor igen.</p><p>Större delen har spenderats jagandes efter offpiståkning.. </p><p>Kan tyvärr inte påstå att jag är någon superavancerad åkare, men tar mig nerför de flesta backarna stående ;]</p><p>Och med 2 månaders åkning ska det inte vara några problem att avancera snabbt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JRoo, post: 889080, member: 97483"] Hej alla. Efter många års drömande verkar det som att det äntligen blir verklighet. Min första, om än korta, skidsäsong.. Har precis pratat med chefen och det ser ut som man allafall kan få 2 månaders tjänseledigt för lite skidåkning. Kommer med största sannolikhet inte söka jobb på plats i Kanada. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt uppe på berget åkandes offpist och gärna gå på dagsturer. Så mina ögon har fastnat för orterna Revelstoke, Kicking och Fernie. Och det ser ut som att de flesta här på Freeride ska åka till Revelstoke. När skulle ni som är lite mer kunniga på åkning i Kanada säga att den bästa perioden är att lägga mina 2 månader? Februari/mars eller liknande? Då jag, som det ser ut nu, kommer åka iväg själv skulle det bara trevligt att få lite sällskap väl på plats. Både under och utanför åkningen Så tänkte visa mitt intresse för Revelstoke här :] Har efter 12års uppehåll från skidorna, då jag åkt bräda, börjar åka skidor igen. Större delen har spenderats jagandes efter offpiståkning.. Kan tyvärr inte påstå att jag är någon superavancerad åkare, men tar mig nerför de flesta backarna stående ;] Och med 2 månaders åkning ska det inte vara några problem att avancera snabbt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Tillbaka
Topp