Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leojonsson" data-source="post: 895617" data-attributes="member: 78544"><p>Tjena! </p><p>Jag är också tokigt taggad på revel till vintern. Och jag söker även någon/några att åka med. </p><p>Jag är 19 år och kommer från stockholm. Åker skidor och har gjort det sen 4 års ålder. </p><p></p><p>Är ensam i mina kretsar när de kommer till skidor, så är i stort behov av några svensktalande sköningar! </p><p>Hade ni tänk att göra en hel säsong eller bara under puder tiden? </p><p>Och har ni tänkt jobba där eller bara glida runt? </p><p>Svaret stod säkert i all text men missade de isf!</p><p>Hör gärna av er om ni behöver en till person! </p><p> </p><p>Mvh Leo Jonsson</p><p>kan även adda på facebook om ni undrar ngt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leojonsson, post: 895617, member: 78544"] Tjena! Jag är också tokigt taggad på revel till vintern. Och jag söker även någon/några att åka med. Jag är 19 år och kommer från stockholm. Åker skidor och har gjort det sen 4 års ålder. Är ensam i mina kretsar när de kommer till skidor, så är i stort behov av några svensktalande sköningar! Hade ni tänk att göra en hel säsong eller bara under puder tiden? Och har ni tänkt jobba där eller bara glida runt? Svaret stod säkert i all text men missade de isf! Hör gärna av er om ni behöver en till person! Mvh Leo Jonsson kan även adda på facebook om ni undrar ngt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Tillbaka
Topp