Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JRoo" data-source="post: 924967" data-attributes="member: 97483"><p>Boendet är nu fullt. Hoppas det löser sig för alla er som ännu inte fått tag i något!</p><p></p><p></p><p>Hej</p><p></p><p>Jag har ett boende i Revelstoke nära golfbanan på gång. Det är ett parhus med 3 sovplatser. 1500 Can Dollar i månaden för hela lägenheten, och förstod det som att "allt man behöver" ingår. Värme, internet etc. har bett om att få en lista på exakt vad som ingår.</p><p></p><p>Så är vi tre personer blir det 500 per person och månad.</p><p></p><p>Jag kommer vara på plats i Revelstoket den 5e januari och stanna till den 3-5Mars. Så ungefär två månader. Inväntar svar på om det går att hyra den tidigare/senare också om intresse finns från någon annan.</p><p></p><p>Det ska vara ett relativt lugnt boende så vi inte stör grannarna. </p><p></p><p>Kort om mig själv kanske är bra också. 26år, tagit tjänstledigt för att göra min första om något korta säsong, kommer inte jobba något kanada. Kommer vilja spendera så mycket tid som möjligt i backen/offpist. Hoppas på en del turande. Vill dela boende med ansvarsfulla och relativt lugna personer. Som gärna hjälps åt med matlagning/städning osv..</p><p></p><p>Jag söker alltså två rumskompisar som vill dela detta boende med mig januari/februari om jag får det.</p><p>Skicka PM om du/ni är intresserad!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JRoo, post: 924967, member: 97483"] Boendet är nu fullt. Hoppas det löser sig för alla er som ännu inte fått tag i något! Hej Jag har ett boende i Revelstoke nära golfbanan på gång. Det är ett parhus med 3 sovplatser. 1500 Can Dollar i månaden för hela lägenheten, och förstod det som att "allt man behöver" ingår. Värme, internet etc. har bett om att få en lista på exakt vad som ingår. Så är vi tre personer blir det 500 per person och månad. Jag kommer vara på plats i Revelstoket den 5e januari och stanna till den 3-5Mars. Så ungefär två månader. Inväntar svar på om det går att hyra den tidigare/senare också om intresse finns från någon annan. Det ska vara ett relativt lugnt boende så vi inte stör grannarna. Kort om mig själv kanske är bra också. 26år, tagit tjänstledigt för att göra min första om något korta säsong, kommer inte jobba något kanada. Kommer vilja spendera så mycket tid som möjligt i backen/offpist. Hoppas på en del turande. Vill dela boende med ansvarsfulla och relativt lugna personer. Som gärna hjälps åt med matlagning/städning osv.. Jag söker alltså två rumskompisar som vill dela detta boende med mig januari/februari om jag får det. Skicka PM om du/ni är intresserad! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 11/12
Tillbaka
Topp