Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chewie_erlend" data-source="post: 1016099" data-attributes="member: 143413"><p>Har ikke booket noe nei, tenkte å vente å se om jeg fant noe billigere. Kunne vente med å booke helt til september/oktober med den plassen hvertfall. </p><p></p><p>Ja er kanskje litt lettere å booke med 2 personer. Synes kanskje 5000kr per mnd var litt i dyreste laget jeg også, men hadde gått til nød.</p><p></p><p>Hvordan var den plassen du kanskje fikk tak i da?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chewie_erlend, post: 1016099, member: 143413"] Har ikke booket noe nei, tenkte å vente å se om jeg fant noe billigere. Kunne vente med å booke helt til september/oktober med den plassen hvertfall. Ja er kanskje litt lettere å booke med 2 personer. Synes kanskje 5000kr per mnd var litt i dyreste laget jeg også, men hadde gått til nød. Hvordan var den plassen du kanskje fikk tak i da? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 13/14
Tillbaka
Topp