Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jarlof" data-source="post: 1047615" data-attributes="member: 135847"><p>[USER=132204]@TomDiedrichs[/USER] Tack hoppas jag med, det ska jag göra! </p><p></p><p></p><p>Byn är utsträckt efter ett vattendrag och utanför ena änden ligger skidresorten. Så avståndet till liftarna varierar rätt mycket beroende på var du bor men från vad jag har förstått är centrum så är det ca 5km till liftarna. Det går buss och season pass kostar 159CAD för 19år fyllda. Allt detta är svar baserat på vår käre vän Google och infon som denna besitter. Så någon som har direkt erfarenhet får gärna intyga/rätta till infon. </p><p></p><p>Vårt boende är fullt för hela säsongen så har inga platser att erbjuda. Reser på lördag och hoppas på att få träffa många av er på plats! grymt taggad</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jarlof, post: 1047615, member: 135847"] [USER=132204]@TomDiedrichs[/USER] Tack hoppas jag med, det ska jag göra! Byn är utsträckt efter ett vattendrag och utanför ena änden ligger skidresorten. Så avståndet till liftarna varierar rätt mycket beroende på var du bor men från vad jag har förstått är centrum så är det ca 5km till liftarna. Det går buss och season pass kostar 159CAD för 19år fyllda. Allt detta är svar baserat på vår käre vän Google och infon som denna besitter. Så någon som har direkt erfarenhet får gärna intyga/rätta till infon. Vårt boende är fullt för hela säsongen så har inga platser att erbjuda. Reser på lördag och hoppas på att få träffa många av er på plats! grymt taggad [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 14/15
Tillbaka
Topp