Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magneto" data-source="post: 1052354" data-attributes="member: 149830"><p>Halloj! </p><p></p><p>Jag bodde på samesun backpackers lodge de två första veckorna, ett ställe som är spartanskt men helt okej, fördelarna med att bo på hotell/hostell är framförallt gratis skidbuss och centralt läge(för de flesta). Skulle tro att the cube är liknande men kanske lite bättre standard. Annars finns the stoke list, en hemsida där allt möjligt utannonseras och t.ex. rum, ett hett tips! </p><p></p><p>Vad gäller åkningen var det helt ok i lördags så jag senast åkte, men sen dess har det snöat ca 50 cm och ska komma ca 30 till så jag skulle gissa att det är pretty sweet, men det finns det säkert andra som kan bekräfta!</p><p> [USER=135847]@jarlof[/USER]?</p><p></p><p>Lycka till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magneto, post: 1052354, member: 149830"] Halloj! Jag bodde på samesun backpackers lodge de två första veckorna, ett ställe som är spartanskt men helt okej, fördelarna med att bo på hotell/hostell är framförallt gratis skidbuss och centralt läge(för de flesta). Skulle tro att the cube är liknande men kanske lite bättre standard. Annars finns the stoke list, en hemsida där allt möjligt utannonseras och t.ex. rum, ett hett tips! Vad gäller åkningen var det helt ok i lördags så jag senast åkte, men sen dess har det snöat ca 50 cm och ska komma ca 30 till så jag skulle gissa att det är pretty sweet, men det finns det säkert andra som kan bekräfta! [USER=135847]@jarlof[/USER]? Lycka till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 14/15
Tillbaka
Topp