Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 21/22!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Amelin" data-source="post: 1236792" data-attributes="member: 178187"><p>Tjabba, jag och min kompis (två 21 åringar från Sthlm) har samma plan som er! Vi var länge inne på att dra till St. Anton men nu när vi fått reda på att man kan ta sig till Kanada så bestämde vi oss för Revelstoke istället, vi båda åker mycket offpist och jag själv turar en del (ambitionen är att få min kompis att börja ta det seriöst också), dessutom tackar vi nog aldrig nej till en öl. Vi letar också efter boende! Adda mig på facebook så kanske vi kan snacka lite med varann och se om vi kanske till och med kan hitta boende tillsammans.</p><p>Allt gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amelin, post: 1236792, member: 178187"] Tjabba, jag och min kompis (två 21 åringar från Sthlm) har samma plan som er! Vi var länge inne på att dra till St. Anton men nu när vi fått reda på att man kan ta sig till Kanada så bestämde vi oss för Revelstoke istället, vi båda åker mycket offpist och jag själv turar en del (ambitionen är att få min kompis att börja ta det seriöst också), dessutom tackar vi nog aldrig nej till en öl. Vi letar också efter boende! Adda mig på facebook så kanske vi kan snacka lite med varann och se om vi kanske till och med kan hitta boende tillsammans. Allt gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke 21/22!!
Tillbaka
Topp