Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke, Fernie eller Nelson?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1072369" data-attributes="member: 155279"><p>Du anser alltså att Alperna är bättre?</p><p>Min erfarenhet av Alperna är 10/10 och jag vill ju verkligen inte "kasta" bort en säsong i Kanada om det är bättre i Alperna, typ Engelberg/St. Anton.</p><p></p><p>Flacka åk är inte speciellt roligt, om det är öppen terräng. Är pudret löst som det brukar vara i skog så lär det vara roligt ändå. Rätt branta åk i öppna Alperna är ju himmelriket enligt mig, dock så är ju bra skogsåkning förbannat roligt också, om inte roligare.. </p><p></p><p>Jag har fått mitt visum/arbetstillstånd till Kanada så det behöver jag inte oroa mig om, men flickvännen har inte fått svar än då hon skickade in 2 veckor senare än mig. Om hon inte får så får det la bli Alperna igen.. </p><p>Dock hade det varit najs att få uppleva Nordamerika, och slippa köra teckenspråk med hälften av befolkningen i Alperna..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1072369, member: 155279"] Du anser alltså att Alperna är bättre? Min erfarenhet av Alperna är 10/10 och jag vill ju verkligen inte "kasta" bort en säsong i Kanada om det är bättre i Alperna, typ Engelberg/St. Anton. Flacka åk är inte speciellt roligt, om det är öppen terräng. Är pudret löst som det brukar vara i skog så lär det vara roligt ändå. Rätt branta åk i öppna Alperna är ju himmelriket enligt mig, dock så är ju bra skogsåkning förbannat roligt också, om inte roligare.. Jag har fått mitt visum/arbetstillstånd till Kanada så det behöver jag inte oroa mig om, men flickvännen har inte fått svar än då hon skickade in 2 veckor senare än mig. Om hon inte får så får det la bli Alperna igen.. Dock hade det varit najs att få uppleva Nordamerika, och slippa köra teckenspråk med hälften av befolkningen i Alperna.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke, Fernie eller Nelson?
Tillbaka
Topp