Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke, Kanada - Letar boende eller andra att dela boende med
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanielHesslow" data-source="post: 1043110" data-attributes="member: 149195"><p>Hej, är en kille på 18 som funderar på att dra till Kanada nu i vinter. Kör på skidor och gjort det sedan barnsben, älskar lössnön men även att glida ner för långa backar, Revelstoke verkar perfekt. Skulle vara grymt om vi kunde dela boende.</p><p></p><p>Tyvärr har jag jobb har hemma som jag inte kommer från innan slutet av december. Liftarna ska börja rulla 29 nov beroende på snö så jag missar första månaden men det kanske går att fixa något gemensamt ändå?</p><p></p><p>Daniel Hesslow på facebook dra iväg ett pm det verkar intressant!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanielHesslow, post: 1043110, member: 149195"] Hej, är en kille på 18 som funderar på att dra till Kanada nu i vinter. Kör på skidor och gjort det sedan barnsben, älskar lössnön men även att glida ner för långa backar, Revelstoke verkar perfekt. Skulle vara grymt om vi kunde dela boende. Tyvärr har jag jobb har hemma som jag inte kommer från innan slutet av december. Liftarna ska börja rulla 29 nov beroende på snö så jag missar första månaden men det kanske går att fixa något gemensamt ändå? Daniel Hesslow på facebook dra iväg ett pm det verkar intressant! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Revelstoke, Kanada - Letar boende eller andra att dela boende med
Tillbaka
Topp