Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke och allt kring resan, fler som ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ritchard" data-source="post: 505181" data-attributes="member: 84202"><p>Går nog inte att hitta något billigare boende än 21$ förutom vanliga lägenheter eller så...Men svårt att få tag på nu.. Har faktiskt inte hört talas om Gateway in..</p><p></p><p>Jag har vart här sen 13 december och ska stanna > skidsäsongen ut. Vi (och två kamrater) bor på 6th/robson street, rätt centralt. </p><p>Uppskattningsvis är det 25 svenskar/skandinaver här nu varav jag träffat/känner kanske ~15 av dom...</p><p></p><p>Det är nog billigare i Calgary än här... Har inte sett många beg. prylar till salu här överhuvudtaget.</p><p></p><p>Har hajkat 15 min som längst (toppen bakom stokeliften) och då får man garanterat orörd snö men oftast kan man åka/skråa direkt från liften och få skön snö, varje åk, hela dagen. Iaf på veckorna, lite mer folk på helgerna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ritchard, post: 505181, member: 84202"] Går nog inte att hitta något billigare boende än 21$ förutom vanliga lägenheter eller så...Men svårt att få tag på nu.. Har faktiskt inte hört talas om Gateway in.. Jag har vart här sen 13 december och ska stanna > skidsäsongen ut. Vi (och två kamrater) bor på 6th/robson street, rätt centralt. Uppskattningsvis är det 25 svenskar/skandinaver här nu varav jag träffat/känner kanske ~15 av dom... Det är nog billigare i Calgary än här... Har inte sett många beg. prylar till salu här överhuvudtaget. Har hajkat 15 min som längst (toppen bakom stokeliften) och då får man garanterat orörd snö men oftast kan man åka/skråa direkt från liften och få skön snö, varje åk, hela dagen. Iaf på veckorna, lite mer folk på helgerna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke och allt kring resan, fler som ska dit?
Tillbaka
Topp