Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke och allt kring resan, fler som ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tafvid" data-source="post: 508325" data-attributes="member: 62702"><p>Har ni tid över när ni kommer till Calgary innan det är dags att fortsätta resa mot revelstoke skall ni passa på att ta er in till stan och ner mot 17th street, ligger ett antal bra skid/bräd butiker på den gatan. Framförallt butiken Snowboard butiken Mission som har ett stort utbud och bra priser på bräder och kläder. Det är även billigare att handla i AB då skatten är högre i BC. Känner ni att ni behöver vidga vyerna och är sugna på att testa på något mer berg kan jag rekommendera Kicking Horse som ligger på vägen mot Revelstoke från Calgary. har för mig att det är ca 1-1,5h med bil från revelstoke.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tafvid, post: 508325, member: 62702"] Har ni tid över när ni kommer till Calgary innan det är dags att fortsätta resa mot revelstoke skall ni passa på att ta er in till stan och ner mot 17th street, ligger ett antal bra skid/bräd butiker på den gatan. Framförallt butiken Snowboard butiken Mission som har ett stort utbud och bra priser på bräder och kläder. Det är även billigare att handla i AB då skatten är högre i BC. Känner ni att ni behöver vidga vyerna och är sugna på att testa på något mer berg kan jag rekommendera Kicking Horse som ligger på vägen mot Revelstoke från Calgary. har för mig att det är ca 1-1,5h med bil från revelstoke. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke och allt kring resan, fler som ska dit?
Tillbaka
Topp