Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke offpisten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1252057" data-attributes="member: 41231"><p>Jag ska tillbaka till revelstoke om några veckor. Är bara där några dagar och skulle vilja åka lite nytt. Jag har utforskat en del till höger om South Bowl tidigare gånger. Men Skulle vilja utforska baksidan och allt annat som man inte direkt hittar om man inte säsongat där. Alla tips på åk är mer än välkomna. Om någon som hittar bra är i revelstoke 13-16 feb och är sugen på å visa mig runt lite så hojta gärna till! Eller om någon åkt med guide där som varit bra får ni gärna tipsa om det med.</p><p></p><p>Tack på förhand</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1252057, member: 41231"] Jag ska tillbaka till revelstoke om några veckor. Är bara där några dagar och skulle vilja åka lite nytt. Jag har utforskat en del till höger om South Bowl tidigare gånger. Men Skulle vilja utforska baksidan och allt annat som man inte direkt hittar om man inte säsongat där. Alla tips på åk är mer än välkomna. Om någon som hittar bra är i revelstoke 13-16 feb och är sugen på å visa mig runt lite så hojta gärna till! Eller om någon åkt med guide där som varit bra får ni gärna tipsa om det med. Tack på förhand [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Revelstoke offpisten
Tillbaka
Topp