Revelstoke

Tanjaeriksson

Ny medlem
Revelstoke
Hej allihopa!
drar till kanada i oktober 09
är det någon som har info om hur man lättast får tag i boende och jobb, planen är just nu revelstoke BC..
tack på förhand

Tanja
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp