Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Revolution race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e98ee" data-source="post: 1286399" data-attributes="member: 152166"><p>fick ingen förklaring. Blev först erbjuden en ny jacka. Men jag vill ha en jacka jag kan lita på att den håller, det hade hon i kundtjänsten hade full förståelse för. Så den skickades i retur och pengarna återbetalades.</p><p></p><p>Inget krångel med retur eller dyligt, bra service och trevligt bemötande.</p><p></p><p>Nu hade jag bara använt jackan 3 dagar och tvättat den en gång, säsongen var slut för mig. Om jag fått en ny och sen använt den först nästa säsong och samma problem uppstått hade det kanske blivit svårare. Det kändes som om det var för stor risk för det.</p><p></p><p>Valde därför återköp och gick tillbaks till Arc’teryx....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e98ee, post: 1286399, member: 152166"] fick ingen förklaring. Blev först erbjuden en ny jacka. Men jag vill ha en jacka jag kan lita på att den håller, det hade hon i kundtjänsten hade full förståelse för. Så den skickades i retur och pengarna återbetalades. Inget krångel med retur eller dyligt, bra service och trevligt bemötande. Nu hade jag bara använt jackan 3 dagar och tvättat den en gång, säsongen var slut för mig. Om jag fått en ny och sen använt den först nästa säsong och samma problem uppstått hade det kanske blivit svårare. Det kändes som om det var för stor risk för det. Valde därför återköp och gick tillbaks till Arc’teryx.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Revolution race
Tillbaka
Topp