Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Richter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 73423"><p>SVT borde sända inslag som verkligen intresserar snowboard och skidåkare. Visst, åker man snowboard så är det säkert roligt att se världscupen i big air osv. men lite variation tack? Den uppfattning jag får är att programmet ska vända sig till friåkare, jag kan ha fel, men jag ser den där paralellslalomen dom sänder varje vecka som ett försök att fylla ut programmet.</p><p>Ny redaktion som vet vad dom pratar om och lite mer 50/50 mellan skidor och snowboard, så hade det blivit bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 73423"] SVT borde sända inslag som verkligen intresserar snowboard och skidåkare. Visst, åker man snowboard så är det säkert roligt att se världscupen i big air osv. men lite variation tack? Den uppfattning jag får är att programmet ska vända sig till friåkare, jag kan ha fel, men jag ser den där paralellslalomen dom sänder varje vecka som ett försök att fylla ut programmet. Ny redaktion som vet vad dom pratar om och lite mer 50/50 mellan skidor och snowboard, så hade det blivit bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Richter
Tillbaka
Topp