Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Richter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 73439" data-attributes="member: 28391"><p>"Om Hampus och Jakob är bäst i världen varför ställer de inte upp i OS och vinner då?"</p><p></p><p>Ända fram till det citatet har jag tyckt att dina åsikter, Fredrik Hansson, varit helt ok. Långt ifrån mina egna men ändå, vi är ju alla olika och gillar olika saker. Jag hoppas verkligen att du bara provocerar för skojs skull. Det går givetvis att diskutera om Hampus och Jakob verkligen är bäst i världen, men det är ingen tvekan om att de är två av de allra hetaste och mest respekterade åkarna.</p><p></p><p>Att det skulle betyda att de ens är intresserade av att ställa upp i det lamaste spektaklet i världen, styrt av en gammal spansk fascist, är ju löjligt. Titta bara på Terje. Han skulle ha sopat mattan med all konkurrens -98 och förmodligen även -02 men hade integritet nog att låta bli på grund av att OS som företeelse suger.</p><p></p><p>OK, tillbaka till Richter.</p><p></p><p>1. Det är rätt schysst att vi har statlig TV som faktiskt satsar på att göra ett program som Richter.</p><p></p><p>2. Självklart kan de inte tillfredsställa alla och visst borde de bli bätre på en massa saker. Till exempel på att låta bli att visa en massa parallellslalom och big air tävlingar i FIS regi.</p><p></p><p>3. Det är alltid svårt, för att inte säga omöjligt att göra ett TV-program om en specifik kultur när programledarna så uppenbart inte själva är en del av kulturen. De försöker men det blir bara patetiskt.</p><p></p><p>Det var allt för mig. Jag vill avsluta med att säga att det enda inslag som egentligen var riktigt intressant och bra under den gångna Richtersäsongen var reportaget om Backman, mer sånt i framtiden!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 73439, member: 28391"] "Om Hampus och Jakob är bäst i världen varför ställer de inte upp i OS och vinner då?" Ända fram till det citatet har jag tyckt att dina åsikter, Fredrik Hansson, varit helt ok. Långt ifrån mina egna men ändå, vi är ju alla olika och gillar olika saker. Jag hoppas verkligen att du bara provocerar för skojs skull. Det går givetvis att diskutera om Hampus och Jakob verkligen är bäst i världen, men det är ingen tvekan om att de är två av de allra hetaste och mest respekterade åkarna. Att det skulle betyda att de ens är intresserade av att ställa upp i det lamaste spektaklet i världen, styrt av en gammal spansk fascist, är ju löjligt. Titta bara på Terje. Han skulle ha sopat mattan med all konkurrens -98 och förmodligen även -02 men hade integritet nog att låta bli på grund av att OS som företeelse suger. OK, tillbaka till Richter. 1. Det är rätt schysst att vi har statlig TV som faktiskt satsar på att göra ett program som Richter. 2. Självklart kan de inte tillfredsställa alla och visst borde de bli bätre på en massa saker. Till exempel på att låta bli att visa en massa parallellslalom och big air tävlingar i FIS regi. 3. Det är alltid svårt, för att inte säga omöjligt att göra ett TV-program om en specifik kultur när programledarna så uppenbart inte själva är en del av kulturen. De försöker men det blir bara patetiskt. Det var allt för mig. Jag vill avsluta med att säga att det enda inslag som egentligen var riktigt intressant och bra under den gångna Richtersäsongen var reportaget om Backman, mer sånt i framtiden! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Richter
Tillbaka
Topp