Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Agenda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalasalfons" data-source="post: 518564" data-attributes="member: 86198"><p>brädan är ju en freestylebräda, visserligen deras billigaste modell men den bör inte gå sönder första dagen och stadium är inte direkt kända för att vara svåra att ha å göra med när det gäller reklamation, dom reklamerar ju utan kvitton osv så det ska nog inte vara några problem.</p><p></p><p>Jag åkte på extrembräda 4år irad för att jag reklamerade brädan varje år när jag hade sönder den, hade inte ens kvitto sista gången och då slängde dom med ett par bindningar, när den gick var det bara inse att e-line kanske inte är så hyper xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalasalfons, post: 518564, member: 86198"] brädan är ju en freestylebräda, visserligen deras billigaste modell men den bör inte gå sönder första dagen och stadium är inte direkt kända för att vara svåra att ha å göra med när det gäller reklamation, dom reklamerar ju utan kvitton osv så det ska nog inte vara några problem. Jag åkte på extrembräda 4år irad för att jag reklamerade brädan varje år när jag hade sönder den, hade inte ens kvitto sista gången och då slängde dom med ett par bindningar, när den gick var det bara inse att e-line kanske inte är så hyper xD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Agenda
Tillbaka
Topp