Ride bindningar?

Viktoor

Medlem
Ride bindningar?
Tjo. Är på jakt efter nya bindningar nu. Har kikat lite på Ride som iår ser väldigt intressant ut. Kör nu på ett par mission som jag diggar skarpt men ogillar strapsen.
Någon som har erfarenheter av Rides bindningar av senare årsmodeller? Är ute efter en ganska förlåtande "jibb-bindning" och har kikat lite på Rx och Movement-serien. Nått att ha?
//vick
 
Senast ändrad:
Ride bindningar?
Jag har Ride LX. Ett sjukt irriterande fel på mina är att gradskivans "taggar" är för runda på topparna. VIlket har lett till att jag i backen upptäckt att bindningen vridit säg tror att jag dragit ditt dem stenhårt! Inte jättenöjd med framspännet heller. Annars är det väl en OK bindning. Nothing more or less.

Emil
 
Ride bindningar?
Köp ny platta då ? Säkert sliten. Och om du en gång har åkt med den löst så är det självklart att den har blivit lite "slö" vid taggarna. Är ju aluminium.
 
Ride bindningar?
Nosskire, efter en halv veckas åkning ska den nog inte bli dålig...suck...
Dem är förövrigt inte spetsiga som nya ens...
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp