Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Havoc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 370649" data-attributes="member: 59533"><p>Hej! Jag körde en ride havoc ett bra tag. Tycker det är en ganska perfekt bräda för allroundbruk. Den är tillräckligt mjuk för att ha kul med i parken men samtidigt tillräckligt stabil för att bränna med! Jag åkte på en 156 dessutom, väger samma som dig och lovar att 159 blir perfekt för dig!</p><p></p><p>Enda nackdelen med den är att den är direktional vilket innebär att nosen är lite längre än tailen och gör det lite svårare att åka switch men det fungerar helt klart ok! </p><p></p><p>Jag kan skriva massa duttande men jag säger så här istället....: Köp den och du kommer vara nöjd! Snåla inte med bindning bara så du får någon nudelbindning. Hellre lite för styv än för mjuk. </p><p></p><p>Lättaste tråden att svara i på länge då det inte finns något för dig att tveka på. KÖP!</p><p></p><p>Emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 370649, member: 59533"] Hej! Jag körde en ride havoc ett bra tag. Tycker det är en ganska perfekt bräda för allroundbruk. Den är tillräckligt mjuk för att ha kul med i parken men samtidigt tillräckligt stabil för att bränna med! Jag åkte på en 156 dessutom, väger samma som dig och lovar att 159 blir perfekt för dig! Enda nackdelen med den är att den är direktional vilket innebär att nosen är lite längre än tailen och gör det lite svårare att åka switch men det fungerar helt klart ok! Jag kan skriva massa duttande men jag säger så här istället....: Köp den och du kommer vara nöjd! Snåla inte med bindning bara så du får någon nudelbindning. Hellre lite för styv än för mjuk. Lättaste tråden att svara i på länge då det inte finns något för dig att tveka på. KÖP! Emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Havoc
Tillbaka
Topp