Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Timeless VS Extrem Enlight (tack för svaren)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skye" data-source="post: 152058" data-attributes="member: 46103"><p>Tack för alla svar! </p><p></p><p>Båda brädorna fanns på Stadium och har alltid gillat friåkning, därför, efter fet-prutning kunde jag välja mellan dessa. Tanken var att jag skulle ha med mig en ny bräda till fjällen.</p><p></p><p>Trots att jag skulle få riktigt bra pris började jag tveka, eftersom jag väldigt sällan åker ren snowboard, kanske 4 gånger per år, medan snowkiting/kitesurf blir över 100 gånger per år.</p><p></p><p>Till slut blev det ingen bräda. Satsar på nya kites istället.</p><p></p><p>För övrigt kan jag rekommendera Högfjället i Sälen för grym snowkiting!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skye, post: 152058, member: 46103"] Tack för alla svar! Båda brädorna fanns på Stadium och har alltid gillat friåkning, därför, efter fet-prutning kunde jag välja mellan dessa. Tanken var att jag skulle ha med mig en ny bräda till fjällen. Trots att jag skulle få riktigt bra pris började jag tveka, eftersom jag väldigt sällan åker ren snowboard, kanske 4 gånger per år, medan snowkiting/kitesurf blir över 100 gånger per år. Till slut blev det ingen bräda. Satsar på nya kites istället. För övrigt kan jag rekommendera Högfjället i Sälen för grym snowkiting! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ride Timeless VS Extrem Enlight (tack för svaren)
Tillbaka
Topp